13 Aprilie 2016

Ce trebuie sa stie obligatoriu un director de marketing



Google Analytics, instrumentul prin care poti afla date statistice despre vizitatorii si clientii unui site ori magazin online, este un lucru obligatoriu de stiut pentru directorii de marketing, a declarat in cadrul EcomTEAM, Dorin Boerescu, CEO al 2Performant, compania care detine reteaua de afiliere 2Parale si agentia de performance marketing EDGE.

Pe langa informatii despre brand, cele mai bune metode de promovare sau segmentare a clientilor, unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stie un director de marketing este Google Analytics.

“Nu poti sa mai lucrezi fara Google Analytics. Este imposibil. Nu poti sa faci business fara sa masori. Google Analytics ar trebui sa devina obligatoriu pentru un director de marketing. Sa fie la fel cum era limba engleza cu ceva ani in urma”, a afirmat Boerescu.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania, DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.



Citeste si