Cele mai dorite beneficii de catre oamenii din companii. Cum iti faci angajatii fericiti

Programele de corporate well-being, implementate la locul de munca, au un impact pozitiv asupra angajatilor si a lucrului in echipa in cadrul companiilor din Romania, iar angajatorii au la indemana acest instrument prin care isi pot motiva oamenii. Iata care sunt cele mai dorite beneficii pe care angajatii vor sa le primeasca.

Potrivit unui sondaj realizat de SmartExperience, furnizor de solutii si programe de corporate well-being din Romania, peste 90% dintre angajatii care au participat in ultimele trei luni la cel putin un program de well-being organizat de angajatorul lor considera foarte utile aceste ateliere.

Printre motivele nominalizate se regasesc oportunitatea de a-si cunoaste mai bine colegii de serviciu si imbunatatirea relatiilor cu acestia, cresterea nivelului de incredere in sine la locul de munca, posibilitatea de a experimenta activitati noi, precum si sansa de a se relaxa.

Respondentii la sondaj isi doresc ca urmatorul atelier la care vor participa sa fie din zona de:
Beauty & fashion (28%)
• Dezvoltare personala (17%)
• Arte plastice/ Hobby (12%)
• Actorie (11%)
• Nutritie (9%)
• Mindfulness (9%)
• Altele, precum outdoor, cooking, body language, handmade (14%)

Citeste si:
Ce beneficii extrasalariale primesc românii după un an de pandemie
Ce beneficii extrasalariale...

„Cererea de programe corporate well-being se afla pe un trend ascendent in Romania, cu cresteri notabile in ultimii cinci ani. Pe de-o parte, angajatorii identifica in aceste ateliere un tip de beneficii extrasalariale prin care pot investi in starea de bine a angajatilor lor, iar angajatii care participa simt mai eficient apartenenta la echipa din care fac parte. Inca din timpul desfasurarii programelor, dar si pe termen lung, angajatii observa imbunatatirea starii si cresterea nivelului de energie pozitiva, cresterea productivitatii, precum si placerea de a lucra in echipa”, a declarat Alecsandra Ionita, CEO si well-being specialist SmartExperience.

Sondajul extensiv a fost realizat de SmartExperience in cadrul a opt companii multinationale care au implementat cel putin un atelier in intervalul ianuarie – martie 2016 si au impreuna peste 8.000 de angajati in sediile din Bucuresti si din tara. Companiile sunt lideri de piata in industrii precum IT si telecomunicatii, farmaceutica si sectorul financiar-bancar.

SmartExperience si-a inceput activitatea in 2010, prin organizarea de ateliere tematice pentru relaxarea angajatilor si furnizeaza servicii complete pentru unele dintre cele mai mari companii din tara. Programele implementate se desfasoara la sediul companiilor, fie in pauzele de pranz, fie dupa orele de serviciu.

Citeste si:
Când se vor desființa companiile municipale
Când se vor desființa...
Sursa foto: Matej Kastelic, Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri