Afacerea ca un hobby. Business-ul cu autocolante

Afacerea ca un hobby. Business-ul cu autocolante

Numele ei este Ana Banica, a absolvit liceul de arta, apoi Facultatea de Arhitectura, sectia amenajari de interior si, pentru ca este o fire creativa si artistica, si-a pus in practica aceasta superputere intr-o afacere cu nume jucaus, conform Revistei CARIERE.

Afacerea de autocolante �i tapete a luat na�tere în anul 2009, în plin� criz� financiar� în urma unei discu�ii cu prietena ei, Bianca, care i-a fost partener� în business timp de patru ani �i coleg� de birou într-o firm� de amenaj�ri interioare. Cai verzi pe pere�i îmbin� arhitectura de interior �i grafica. Ana este responsabil� de ideile din desene �i tot ea prelucreaz� designul autocolantelor �i tapetului.

Cum a luat na�tere ideea afacerii

Ana �i Bianca î�i doreau s� lanseze o afacere pe cont propriu. Pe atunci ele lucrau într-un birou care se ocupa de amenaj�ri interioare. „În domeniul nostru de activitate foloseam frecvent autocolantele în amenaj�ri. În timp ce lucram la acest birou, am început s� construim site-ul, s� facem primele desene. La început desenele erau destul de stângace, nu �tiam exact cum s� le facem, cât de modulare trebuie s� fie”, î�i aminte�te Ana. Desenele ei iau na�tere pe hârtie, pentru c� a�a este obi�nuit�. Pentru Ana este natural s� deseneze de mân�, apoi redeseneaz� totul în programul cu care lucreaz� de obicei arhitec�ii, AutoCad, dar �i în alte programe de vectorizare. Redeseneaz� desenele dup� schi�e.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Personalizate pentru tine