26 Aprilie 2016

Afacerea ca un hobby. Business-ul cu autocolante



Numele ei este Ana Banica, a absolvit liceul de arta, apoi Facultatea de Arhitectura, sectia amenajari de interior si, pentru ca este o fire creativa si artistica, si-a pus in practica aceasta superputere intr-o afacere cu nume jucaus, conform Revistei CARIERE.

Afacerea de autocolante ºi tapete a luat naºtere în anul 2009, în plinã crizã financiarã în urma unei discuþii cu prietena ei, Bianca, care i-a fost partenerã în business timp de patru ani ºi colegã de birou într-o firmã de amenajãri interioare. Cai verzi pe pereþi îmbinã arhitectura de interior ºi grafica. Ana este responsabilã de ideile din desene ºi tot ea prelucreazã designul autocolantelor ºi tapetului.

Cum a luat naºtere ideea afacerii

Ana ºi Bianca îºi doreau sã lanseze o afacere pe cont propriu. Pe atunci ele lucrau într-un birou care se ocupa de amenajãri interioare. „În domeniul nostru de activitate foloseam frecvent autocolantele în amenajãri. În timp ce lucram la acest birou, am început sã construim site-ul, sã facem primele desene. La început desenele erau destul de stângace, nu ºtiam exact cum sã le facem, cât de modulare trebuie sã fie”, îºi aminteºte Ana. Desenele ei iau naºtere pe hârtie, pentru cã aºa este obiºnuitã. Pentru Ana este natural sã deseneze de mânã, apoi redeseneazã totul în programul cu care lucreazã de obicei arhitecþii, AutoCad, dar ºi în alte programe de vectorizare. Redeseneazã desenele dupã schiþe.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.



Citeste si