27 Aprilie 2016

Cat si pe ce mai cheltuie firmele pentru instruirea angajatilor, in 2016



Jumatate din totalul zilelor de curs cerute de companii sunt concentrate in trei categorii de interese, care au ca scop imbunatatirea abilitatilor de comunicare si relationare, spun managerii companiilor de training intervievati de Revista CARIERE. Firmele se axeaza in continuare pe programe customizate, aplicate nevoilor lor specifice, si mai putin pe cele standard. Iar cele mai cerute programe de training sunt cele care sa dezvolte competentele de leadership ale managerilor. Am vrut sa aflam pentru voi care sunt tendintele in training in 2016, conform Revistei CARIERE.

Multe organizatii au trecut in ultimii ani prin procese de restructurare de personal sau de portofolii de clienti si produse. E momentul, dupa aceasta reorganizare interna, sa isi concentreze atentia spre cei care le aduc venituri. „Este si tendinta anului 2016.

Firmele care au vazut directia abordata de liderii din propriile industrii solicita programe pentru departamentele relatii cu clientii si comercial. Anul acesta va fi anul Excelentei in Customer Care si al cresterii vanzarilor” spune Florin Radulescu, partener Ascendis. El spune ca cele mai accesate programe de training in 2015 au fost cele legate de Customer Service & Customer Care, cele legate de comunicare si relatii interpersonale, tehnici de vanzare si negocieri, abilitati de management, leadership, motivare si dezvoltare echipei si crede ca aceste tematici vor avea succes si in 2016.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.



Citeste si