Romania s-ar putea inspira din practicile care au loc in vestul Europei, unde companiile isi incurajeaza angajatii sa mearga la institutii culturale, precum teatre sau muzee, oferindu-le tichete valorice, sub forma bonurilor de masa. Aceasta practica ar creste mult numarul iesirilor cu scop cultural pe care le fac angajatii, a declarat pentru wall-street.ro directorul general al companiei Up Romania, Elena Pap.

"In piata tichetelor de valorice sunt atat de multe produse care pot fi promovate. Mi-as dori o deschidere mult mai mare a factorilor de decizie si catre produse de genul celor culturale. In Franta, de exemplu, angajatorii ofera din banii lor tichete pentru vizitarea de muzee, pentru mers la teatru. Cand ai astfel de produse in mana, sigur ai timp sa vizitezi un muzeu, sigur ai timp sa mergi la o piesa de teatru", a spus sefa companiei emitente de tichete valorice.

Ea a adaugat ca organizatia pe care o conduce a demarat deja un studiu prin care vrea sa afle care este perceptia angajatilor si a angajatorilor pentru aceste produse.

Am reusit sa vedem ca intr-adevar oamenii isi doresc aceste tipuri de tichete valorice

Wall-Street.ro a lansat proiectul: #RomaniaProfesionista. Avand in minte tragedia de la Colectiv si schimbarile produse atunci in fiecare dintre noi si in societate, in ansamblu, ne dorim sa fim parte din schimbare. Mai mult, ne dorim sa contribuim, sa conturam acea Romanie profesionista in care sa ne regasim, sa propunem solutii concrete pentru reforma reala de care avem nevoie. Astfel, vom lansa permanent solutii, propuneri si idei ale oamenilor de afaceri, managerilor, antreprenorilor - specialistii care sustin economia reala.

Citeste si:
Noi beneficii extrasalariale pentru angajatii romani
Noi beneficii extrasalariale...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Ministerul Muncii vrea limitarea tichetului de masa la 15,18 lei