21 Iulie 2016

Anthony Baker, R/GA: Despre latura artistica a specialistului tehnic



Ce inseamna sa fii Technology Director in 2016? In niciun caz sa te inchizi intr-un birou si sa scrii cod de unul singur, mai ales daca lucrezi intr-o agentie de publicitate. Despre latura artistica a specialistului tehnic si despre cum functioneaza advertisingul digital dar si digitalul in advertising, intr-un interviu in exclusivitate pentru Revista CARIERE cu Anthony Baker, Technology Director al uneia dintre cele mai mari agentii din lume, R/GA, conform Revistei CARIERE.

Anthony Baker are in portofoliu proiecte pentru Google, Nike, BBC sau Nokia Microsoft care i-au adus multe bucurii si satisfactii. Ca sa ajunga insa sa lucreze la proiecete de o asemenea anvergura a avut sansa de a lucra intr-una dintre cele mai mari agentii de advertising din lume, R/GA. Ce il recomanda?

Nu stim daca vocea, dar cu siguranta talentul. Si degeaba ai talent, daca nu il si cultivi. De fapt, asta a facut incontinuu tanarul costarican.
"De cand eram mic am facut lucruri diferite, am cautat lucruri noi. A-mi dezvolta talentele si a intalni oameni diferiti a facut dintodeauna parte din ADN-ul meu. Pe langa cariera tehnologica, am backgroud si experienta in actorie, arta grafica, muzica si arte martiale", a declarat Anthony Baker pentru Revista CARIERE.

E neobisnuit pentru un specialist tehnic sa aiba o latura artistica, asa ca poate fi un pic mai greu pana cand iti este auzita vocea.
"Oamenii care lucreaza in tehnologie sunt foarte creativi, doar ca nu comunica foarte bine asta. Cred ca in vremurile noastre are loc o schimbare. Tehnologii au marele avantaj de a intelege tehnologiile, iar fara asta, cel putin in industria noastra, nu poti fi cu adevarat creativ. Eu incerc sa le imbin cat mai mult posibil, pentru ca amandoua sunt foarte importante", adauga Anthony.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.



Citeste si