Chiar daca e foarte bine sa ii ai, banii nu fac pe nimeni mai fericit. Cu alte cuvinte, pentru tanara generatie din campul muncii, salariul este important, dar nu este suficient. Din perspectiva tinerilor angajati, bunastarea la locul de munca nu este influentata doar de partea financiara.

Dupa cum o arata diferite studii in domeniu, cand vine vorba de alegerea angajatorului si pastrarea jobului, tinerii sunt atenti la mediul de lucru, relatia cu managerul, oportunitatile de avansare si dezvoltare, programul de lucru flexibil si beneficiile extra-salariale.

Despre beneficii extra-salariale si ce lucruri ii fac fericiti pe angajati s-a discutat si in sectiunea de dezbateri a evenimentului WS2GROW, dedicat profesionistilor in resurse umane.

Una dintre concluziile discutiei ne arata ca printre cele mai intalnite beneficii extrasalariale oferite de companii se numara tichetele de masa, care au cucerit piata din Romania datorita avantajelor pe care le prezinta atat pentru angajator cat si pentru angajat. Insa, in acest moment, tichetele de masa nu mai sunt percepute de angajati ca beneficiu extra-salarial, ci ca un must-have care vine la pachet cu salariul.

Retail jobs

Pentru multi romani, timpul petrecut alaturi de familie ramane preocuparea constanta, care, pe termen lung, devine mai importanta decat salariul. De aceea, sunt foarte apreciate beneficiile care includ facitati pentru familie, cum ar fi participarea la activitati sau competitii sportive. Sunt diferite metode prin care angajatorii incearca sa raspunda acestor nevoi. Unele aleg sa plateasca taxele de participare la competitii spotive inclusiv pentru membrii familiei angajatului si peste 550 de companii din Romania ofera acces la activitati sportive pentru angajati si intotitorii lor, prin intermediul 7card.

Fie ca sunt folosite pentru a petrece timp alaturi de familie sau pentru miscare si relaxare, beneficiile sportive au cele mai bune rezultate atunci cand compania se implica in promovarea unui stil de viata sanatos. Dan Moraru (Associated Marketing Director, 7card) a declarat in cadrul dezbaterii ca rata de folosire a 7card in randul angajatilor se ridica la 15% si poate ajunge la 60%, atunci cand compania sustine activ utilizarea acestui beneficiu.

Citeste si:
STUDIU: Pandemia i-a făcut pe români să mănânce mai sănătos
STUDIU: Pandemia i-a făcut pe...

Desi se cunoaste ca sportul ajuta la pastrarea tonusului angajatilor si cresterea productivitatii lor, nu trebuie sa uitam ca doar 1 din 5 romani practica o activitate sportiva cu o oarecare regularitate. Iulian Circiumaru (Cofondator 7card) a amintit in cadrul dezbaterii datele 7card ce arata ca doar 3,5% dintre romanii activi sunt membrii ai unor centre de fitness. De aceea, companiile au un rol foarte important in promovarea unui stil de viata sanatos in randul angajatilor.

In continuarea discutiei despre promovarea unui stil de viata sanatos pentru angajati, indiferent ca este vorba de beneficii sportive sau nu, Dragos Bunescu (Commercial Director) a subliniat importanta promovarii beneficiilor oferite in cadrul companiei, aspect care este de multe ori lasat la o parte odata ce beneficiul a fost achizitionat.

Poti vedea aici intreaga dezbatere:

Citeste si:
Pe final de an, retailerul Decathlon deschide primul magazin din...
Decathlon își consolidează...

Tot in cadrul evenimentului WS2GROW, Andrei Cretu (Cofondator 7card) a prezentat date privind folosirea beneficiului 7card de catre angajatii romani. Serviciul are in prezent 16 mii de abonati activi, iar jumatate din aceste abonamente sunt platite de companii si oferite ca beneficiu extrasalarial angajatilor lor. Beneficiul ofera acces la aproximativ 400 de centre de activitati sportive si relaxare din tara.

Partenerii evenimentului WS2GROW: Benefit Seven (partener), Lugera – The People Republic (partener), Up Romania (partener) si Persons (sponsor).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri F