„Mergem in campusurile universitare la fel cum o faceam in urma cu 20 de ani pentru a recruta. Insa ceva nu se mai potrivea”, spune vicepresedintele pentru resurse umane din cadrul Unilever America de Nord.

Unilever, un conglomerat cu branduri de miliarde de dolari precum Axe, Dove sau Lipton si peste 170.000 de angajati, urmareste o „improspatare” si procesul de recrutare a reprezentat un prim pas in acest proces. In loc sa trimita reprezentanti in universitatile de elita pentru a colecta CV-uri si pentru a programa interviuri prin telefon, Unilever a incheiat un parteneriat cu furnizorii de servicii de recrutare online Pymetrics si HireVue pentru a digitaliza primele etape ale procesului de angajare.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont