Fiecare insa progreseaza in ritm propriu: unii sunt autodidacti, altii altceva, insa pentru fiecare se iveste o perspectiva. Mai ales in ceea ce priveste noua generatie. Totul este cum stie sa catch the world aceasta noua generatie. Zilele trecute, in cadrul evenimentului de lansare a Programului AcademIAA la ASE Bucuresti au fost prezentate, printre altele, concluziile studiului „Motivatia Millennials”, realizat de D&D Research cu contributia IAA Romania si a Universitatilor partenere in programul AcademIAA (ASE – Facultatea de Marketing, SNSPA – Facultatea de Comunicare si Relatii Publice si Facultatea de Management si Universitatea Bucuresti – Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii).

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE

Jobul tau are mai multe sanse sa fie vazut de oamenii potriviti pentru tine, daca il promovezi la noi. Posteaza aici.

Femei in business: Povestea...
Citeste si: Antreprenoarea care construieste afaceri cu zambete

Sursa foto: Revista CARIERE