Brandul companiei, cultura organizationala conteaza foarte mult pentru tinerii care sunt in cautarea unui loc de munca, a spus Gabriela Puskas, Managing Partner Performance Group, la Conferinta HR 2.0., organizata de wall-street.ro.

Care este strategia companiilor prin care vor sa atraga cat mai multi candidati? "Este o combinatie intre retentie si marketing", a declarat Gabriela Puskas.

Atunci cand isi cauta un loc de munca, pentru tineri conteaza brandul companiei, conteaza ca aceasta sa aiba o imagine buna, o cultura organizationala bine stabilita, care incurajeaza invatarea. "De asemenea, foarte important este ca liderul ca inteleaga ca diferentele de generatie nu inseamna nimic bun sau rau, ci inseamna oameni diferiti, stiluri diferite, care au asteptari difetite", a adaugat Gabriela Puskas.

Angajatorilor trebuie sa le fie foarte clar pe cine angajeaza pe rolul respectiv, astfel incat personalitatea persoanei sa se potriveasca cu rolul respectiv.

"Ceea ce ofera compania anajatilor va fi o provocare pentru lideri, avand in vedere ca multi ani de acum incolo va fi reprezentat de generatia Y", a conchis Gabriela Puskas.

Citeste si:
DNA: Cristian Boureanu avea 1,6 milioane de euro intr-o banca
DNA: Cristian Boureanu avea...

Partenerii Conferintei HR 2.0. sunt Lugera, Flanco si Smart Experience.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Metode prin care companiile pot recruta cei mai buni oameni