"Coaching-ul este o conversatie cu sens", a spus Madi Radulescu, la emisiunea "Inspiratie in business". Aceasta activeaza in zona coaching-ului executiv, adresat managerilor si liderilor de companii.

"Si in aceasta zona, coaching-ul este un proces de dezvoltare. Este adresat, in primul rand, celor care sunt motivati sa faca un progres, mai ales in zona de aliniere cu echipele lor sau pentru a face mai bine fata provocarilor rolului pe care il au (rolul actual sau un nou rol). De multe ori, apeleaza la un coach lideri care vor sa isi calibreze o viziune asupra viitorului lor profesional, al echipei sau companiei", a explicat Madi Radulescu.

In urma cu 10 ani, cand a intrat si pe piata din Romania, coaching-ul era ceva "exotic", la care aveau acces doar cei de la varful unei organizatii. Acum, coaching-ul a inceput sa devina din ce in ce mai accesibil si pentru cei din middle-management. "Directori generali, CEO, toti voiau sa aiba un coach pentru ca era o chestiune la moda sau primisera recomandarea de la sefii lor sa faca asta. Acum lucram si cu middle-management, avem programe de training si dezvoltare. Ca orice serviciu nou, a avut nevoie de ceva timp.", a adaugat Madi Radulescu.

Aceasta a vorbit si despre cat de diferite sunt asteptarile managerilor romani fata de cei din strainatate atunci cand vine vorba despre lucrul cu un coach.

Tendinte in piata de HR:...
Citeste si: Recrutarea de manageri de top, o piata de 5 milioane de euro

"In Romania persista o tendinta de "lasa ca stiu eu", "le-am vazut pe toate", "ce facem aici e teorie". Asta din capul locului iti pune o bariera in dezvoltarea personala. In afara, si am avut proiecte in multe tari europene, este diferit modul in care oamenii se angreneaza in procesul de invatare. Mi se pare ca sunt mult mai seriosi. Abordeaza lucrurile mai putin din paradigma ca stiu deja. Isi doresc sa aplice imediat. Sunt mai obisnuiti sa discute cu managerul lor direct", a conchis Madi Radulescu.