19 Martie 2018

Ghid pentru munca remote: Cum sa comunicati eficient de la distanta



Comunicarea cu echipele care lucreaza la distanta poate fi mai usor de gestionat pentru marile corporatii, al caror personal are adesea un rol bine definit. Dar angajatii firmelor mai mici au de indeplinit mai multe sarcini, ceea ce inseamna ca o comunicare eficienta este esentiala pentru ca managementul sa fie sigur ca fiecare membru al echipei intelege prioritatile firmei si stie exact pe ce sarcini sa se concentreze, noteaza Revista CARIERE.

Insa oricum este construita afacerea, este important ca toti membrii echipei sa stie cum sa comunice eficient de la distanta. Cu atat mai mult cu cat se pierd multe dintre aspectele comunicarii face-to-face.

Limbajul corpului si vocea - elemente esentiale in comunicare, nu pot fi valorificate, astfel incat intelegerea implica un efort mai mare. Sunt mereu necesare clarificari, pentru ca managementul sa se asigure ca este in aceeasi parametri de comunicare cu echipa, chiar daca acest proces necesita timp suplimentar.

Citeste continuarea pe Revista CARIERE



Citeste si