20 Februarie 2020

Departamentele de HR trebuie automatizate. Angajații să nu mai aștepte adeverințe la resurse umane



Automatizarea proceselor statice – adică cele ce țin de salarizare, pontaj și administrare a personalului – este principala transformare care trebuie să aibă loc în departamentele de resurse umane ale companiilor românești, spune Aurelian Chitez – Sales Manager în cadrul Romanian Software, dezvoltator de soluții software în HR.

“Vrem să facilităm comunicarea între recrutor și candidat și vrem să nu mai fie nevoie ca angajatul să vină la departamentul de resurse umane cu diploma, sau atunci când are nevoie de adeverințe. Procesele statice de resurse umane trebuie automatizate. Dacă eu, angajatul, am nevoie de informații de la departamentul IT, trebuie să le văd direct în sistem, în aplicație, nu să întreb în stânga și în dreapta colegii”, menționează Aurelian Chitez.

Reprezentantul Romanian Software a fost prezent la evenimentul HR 2.0 Inovație în Recrutare și Retenție, organizat de Wall-Street.ro și susținut de Lugera, Cegeka, Vastint, Signal Iduna, Romanian Sofware, Global Mobility și Nespresso Professional.

“Ultima dată când am fost la departamentul de resurse umane a fost în 2016. HR-ul trebuie să facă planuri de retenție și de carieră pentru angajați, lucruri cu adevărat importante, nu să stea să verifice soldul concediului de odihnă fiecărui angajat”, a mai adăugat reprezentantul Romanian Software.



Citeste si