„Suntem conștienți că întoarcerea la muncă după concediul pentru creșterea copilului poate fi stresantă pentru toți membrii familiei. De aceea, după ce am introdus o lună plătită de concediu pentru noii tați de la Ikea, anul acesta facem un pas mai departe și introducem o măsură care va face mai ușoară reîntorcerea la muncă a colegilor care au beneficiat de concediul pentru creșterea copilului și, în același timp, vine în ajutorul copiilor acestora să se adapteze noii situații”, a spus Violeta Neniță, market manager Ikea România.

Noul beneficiu este parte a campaniei dedicate egalității de gen care anul acesta se desfășoară sub sloganul "Egalitatea începe de acasă".

În urmă cu un an și jumătate, Ikea a introdus o lună plătită de concediu paternal pentru angajații care au devenit tați, un beneficiu pe care-l pot accesa de îndată de partenerele lor se întorc la muncă.

Grupul Ingka (Ingka Holding B.V. și entitățile sale controlate) este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii care deține și operează IKEA în baza unor acorduri de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. Ingka Group are trei domenii de activitate: IKEA retail, Ingka Investments și Ingka Centres. Grupul Ingka este partener în sistemul de franciză IKEA, operând 374 magazine IKEA în 30 de țări. Aceste magazine au avut 839 de milioane de vizite în timpul anului financiar 2019 și 2,6 miliarde de vizite pe platforma www.Ikea.com.

Citeste si:
Coronavirus | IKEA închide temporar magazinele din România
Coronavirus | IKEA România...

Sursa foto: Ikea Romania