29 Aprilie 2021

Încă o companie trece permanent la modul de lucru HIBRID



eSky, unul dintre agențiile de turism online din Europa Centrală şi de Est (ECE), a decis introducerea permanentă a modului de lucru hibrid. Angajații companiei vor decide singuri dacă preferă să lucreze de la birou sau de la distanţă.

Pandemia de COVID-19 a determinat Grupul eSky să treacă complet la modul de lucru de la distanţă în Martie anul trecut.

După ce au fost analizate ȋn detaliu aşteptările angajaţilor, Grupul eSky a decis să introducă permanent modul de lucru hibrid în birourile din România şi Bulgaria începând cu aprilie 2021, precum și ȋn sediul central din Polonia începând cu martie 2021. Modelul hibrid va permite angajaților să decidă singuri unde vor să lucreze. Compania le oferă acces zilnic ȋn birourile sale celor care nu doresc să lucreze de acasă.

Alegând modelul hibrid, Grupul eSky va garanta un spațiu de lucru pentru cei care aleg să fie prezenţi la birou în fiecare zi, precum și pentru cei care vor merge la birou ocazional. Având ȋn vedere nevoile angajaților, compania va oferi totodată spații comune ȋn care echipele responsabile de proiecte, aflate temporar ȋn birou, vor putea lucra ȋmpreună. Aceste spații vor avea echipamente adecvate pentru a permite conectivitatea la distanță cu alți membri ai echipei, indiferent de locația lor.

Fiind o companie născută pe internet, dorim să fim un exemplu pentru alte companii care încă iau în considerare un model de lucru hibrid. Obişnuinţa cu munca la birou s-a dovedit a fi doar atât: o obişnuinţă. Necesitatea unei tranziții imediate către munca la distanță a arătat potențialul acestei soluții, oferind în același timp o dovadă rapidă a eficacității sale.

Marius Turbatu, Global Expansion Director eSky Group și managerul HUB-ului din București

eSky Group este o agenţie de turism online (OTA) bazată pe tehnologie. Motorul de căutare eSky Travel – produs al Grupului – le permite turiştilor să achiziţioneze bilete de avion regulate, low-cost şi charter de la peste 1030 de companii aeriene, să rezerve cazare ȋn peste 1.3 milioane de hoteluri şi apartamente din ȋntreaga lume, să ȋnchirieze auto şi să achiziţioneze asigurare de călătorie. În prezent, eSky işi oferă serviciile ȋn mai mult de 50 de pieţe la nivel global şi plănuieşte să continue dezvoltarea.



Citeste si