10 Noiembrie 2021

Corporațiile caută tot mai des cursuri integrate de formare pentru angajații lor



Studii recente arată că 93% dintre oameni au folosit contextul social pandemic pentru a reflecta asupra condiției lor. Peste 80% spun că semnificația succesului este alta. Pun mai mare accent pe echilibrul intre viața personală și muncă, pe flexibilitate și, mai ales, pe sănătatea mintală.

Tot mai multe corporații au înțeles nevoia de a oferi angajaților cursuri de dezvoltare personală. Numai în cazul Brightway®, peste 4.000 de persoane au participat la diferite cursuri de dezvoltare personală și profesională. Iar în cazul International House București, peste 2.000 români au participat la cursuri.

Cele mai căutate cursuri în perioada asta au fost cele cu o componentă mare umană. Au fost creșteri de 3 ori mai mari pentru sesiunile cu componentă emoțional, precum cele de growth-mindest, comunicare folosind PCM, negociere și persuasiune sau leadership vs. parenting. De cealaltă parte, cele mai căutate cursuri de limbi străine au fost cele cele de germană. În anul 2021, a existat o creștere de 15% pentru acestea, în timp ce cererea pentru cursuri de limbă franceză a fost de 10%.

Pornind de la această necesitate Brightway® & International House București realizează, începând de luna aceasta, un parteneriat prin care pun la dispoziția companiilor cursuri de dezvoltare personală și profesională integrate, pentru a răspunde nevoilor tot mai dinamice de pe piața muncii.

Brightway® va asigura componenta de cursuri de dezvoltare personală și profesională, iar International House București va pune la dispoziția companiilor cursurile lingvistice, într-un parteneriat care va asigura complementaritate.

„Am avut ocazia să cunosc echipa International House îndeaproape și am fost bucuros să regăsesc oameni pentru care a servi clientul la standarde de excelență este o preocupare continuă. Pentru Brightway®, parteneriatul cu IH înseamnă că avem pe cine să ne bazăm când vrem să ne ajutăm clienții să se dezvolte învățând o limbă străină”, mărturisește Mihai Arghire, Managing Partner Brightway.



Citeste si