1 Martie 2022

Orașele din România în care firmele oferă cele mai multe carduri cadou de 8 martie



Peste 50% dintre tichetele cadou Up România oferite în 2021 de companii angajatelor de 8 Martie au fost utilizate pentru produse non-alimentare. În top trei produse non-alimentare se află: electronicele și electrocasnicele, decorațiunile și combustibilul. În acest mod, companiile au oferit libertate angajatelor să își aleagă cadoul preferat. Mai mult decât atât, angajatorii și-au optimizat costurile, fiind scutite de impozit pe venit și de contribuții sociale pentru sumele alocate.

O analiză realizată de Up România arată distribuția geografică a cardurilor cadou comandate:

București și Ilfov (38%)

  • Iași (11%)
  • Cluj (7%)
  • Galați (5%).

Ierarhia industriilor plasează pe primul loc companii din domeniul energiei și industriei, urmată de servicii și distribuție. În 2021, peste 10% dintre cardurile cadou oferite de companii au fost dăruite de Ziua Internațională a Femeii.

„Pentru 2022, estimăm o creștere de 15 – 20% a volumelor de carduri cadou emise, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Suplimentar avantajelor fiscale pentru companii, cardurile cadou devin tot mai atractive de 8 Martie, pentru că în realitate sunt cadouri personalizate pentru angajate. Noi oferim companiilor un instrument de plată modern, care să faciliteze accesul româncelor la comerțul online (...) cu atât mai mult acum, când suma alocată a urcat la plafonul maxim de 300 lei”, declară Elena Pap, Director General al Up România.

Principalul avantaj pe care îl are o companie care alege să ofere astfel de beneficii extrasalariale este cel fiscal, sumele alocate nu sunt supuse impozitului pe venit și contribuțiilor sociale.



Citeste si