26 Ianuarie 2006

Franciza saptamanii - Cumpana astampara setea de profit

Compania Cumpana, unul din principalii distribuitori de apa naturala prin water-cooler-e, a decis extinderea afacerii sale la nivel national prin sistemul de franciza.

Investitia initiala necesara operarii unei unitati in franciza este de aproximativ 23.000 de euro, suma care acopera taxa de intrare in retea, amenajarea si dotarea spatiului de depozitare, costul masinilor de aprovizionare locala, precum si contravaloarea stocului initial de apa, pahare si bidoane (cu o capacitate de 19 litri).

Viitorul partener va avea dreptul de a opera afacerea sub numele Cumpana, va beneficia de know-how-ul companiei si va fi permanent asistat de francizor. Spatiul necesar operationalizarii unitatii va fi proprietatea francizatului sau inchiriat de acesta si va fi dispus pe o suprafata de minimum 120 metri patrati. Nu exista conditii privind locatia sediului partenerului. Dimensiunea profitabilitatii afacerii este data insa de eforturile de marketing si vanzari directe, pe care francizatul se angajeaza sa le maximizeze prin reprezentantii sai de vanzari si prin campaniile de promovare si marketing, pentru care va aloca un buget de publicitate de 2% din cifra de afaceri lunara.



Citeste si