4 Noiembrie 2011

Vanzarile Metro in Europa de Est au crescut in primele 9 luni



Vanzarile Metro in Europa de Est au crescut cu 1% in primele noua luni ale anului, de la 12 miliarde de euro anul trecut la 12,1 miliarde de euro, in timp ce in Romania incasarile retelei Cash&Carry a retailerului german au continuat sa scada.

Metro este prezent in Romania prin lanturile de magazine Metro Cash & Carry si Real. In primele noua luni, Metro a deschis in Romania patru magazine Cash&Carry, ajungand la 30 de unitati. Impreuna cu reteaua Real, de 25 de unitati, retailerul are in Romania 55 de magazine, potrivit Mediafax.

La nivel de grup, vanzarile au urcat cu 0,6%, la 47,2 miliarde de euro.

Divizia Cash&Carry a Metro a inregistrat un avans de 0,4% al vanzarilor in primele noua luni, la 22,6 miliarde de euro, in timp ce in Europa de Est acestea au urcat cu 1,4%, la 8,3 miliarde de euro.

Vanzarile Real au scazut cu 1,7% la nivel de grup, la 8,1 miliarde de euro. In estul Europei, scaderea a fost mai accelerata, de 2,8%, la 2,1 miliarde de euro.

"Ne-am majorat din nou, semnificativ, profitul in pofida unui climat macroeconomic dificil. Asta dovedeste forta economica a grupului Metro", a declarat directorul general al Metro, Eckhard Cordes.

In trimestrul al treilea, vanzarile grupului Metro au scazut cu 2%, la 16 miliarde de euro, iar in Europa de Est au coborat cu 2,3%, la 4,15 miliarde de euro.

Operatiunile de Cash&Carry ale Metro au generat venituri in scadere cu 1,2% in trimestrul al treilea, la 7,7 miliarde de euro, in timp ce in regiunea Europei de Est declinul a fost mai amplu, de 2,2%, la 2,86 miliarde de euro.

In trimestrul trei, vanzarile Real au evoluat, de asemenea negativ, cu un declin de 1,8%, la 2,67 miliarde de euro. In Europa de Est, vanzarile Real au fost, de asemenea mai mici, in scadere cu 4,7%, la 688 milioane de euro.

Profitul grupului a crescut cu 5% in primele noua luni, la 334 milioane de euro, in timp ce la trimestru a urcat cu 32%, la 251 milioane de euro.



Citeste si