9 Noiembrie 2011

Coca-Cola pierde teren: Vanzarile continua sa scada cu 5% la 9 luni



Volumul vanzarilor Coca-Cola Hellenic in Romania a scazut in primele noua luni si la nivelul trimestrului al treilea cu aproximativ 5% fata de perioadele corespunzatoare ale anului trecut, a anuntat compania.

"Volumul din Romania a scazut cu un procentaj median de o singura cifra in ambele perioade analizate", se spune intr-un comunicat al companiei, cel mai mare imbuteliator de bauturi Coca-Cola din regiune.

Coca-Cola Hellenic Romania imbuteliaza bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea (Illy).

Vanzarile de bauturi sub brandul Coca-Cola in Romania au urcat insa usor datorita masurilor strategice ale companiei.

Anul trecut, vanzarile Coca-Cola Hellenic in Romania s-au redus cu 4%, la 167,8 milioane navete, din cauza conditiilor economice dificile si a masurilor de austeritate, care au afectat consumul, potrivit raportarilor anterioare.

Coca-Cola Hellenic, al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial, detine in Romania fabrici la Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei.

La nivel international, Coca-Cola Hellenic a vandut in primele noua luni 1,6 miliarde de navete de bauturi, in stagnare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Veniturile au crescut usor, la 5,32 miliarde euro, insa profitul net a scazut cu 28%, la 302 milioane euro, potrivit comunicatului.

Profitul a scazut din cauza cresterii costurilor cu materii prime si conditiilor dificile de pe majoritatea pietelor, noteaza compania.



Citeste si