29 Noiembrie 2011

(P) Millefiori Romania continua seria de investitii in 2011



Millefiori Romania, companie producatoare de bijuterii si accesorii din sticla de Murano, isi continua seria de investitii cu lansarea in luna noiembrie a primului sau magazin virtual.

Compania a realizat dupa primele zece luni ale anului o cifra de afaceri de 9.5 milioane RON, avand o marja de investitii aferenta aceleiasi perioade de 105 mii RON. Millefiori Romania intentioneaza sa isi continue seria de investitii si in 2012 astfel, dezvoltand capacitatea de vanzare.

Website-ul dedicat, www.millefiori-online.ro, va pune la dispozitia clientilor din orice regiune a tarii cele mai recente colectii, oferindu-le acestora flexibilitate si lejeritate la cumparaturi.

Site-ul a fost creat pentru a acoperi si acele zone unde compania nu este atat de bine reprezentata prin magazine, fie ele proprii sau partenere. Astfel, clientii din toata tara au, de acum, posibilitatea de a achizitiona produsele la preturi unitare, fiind totodata informati constant cu privire la proiectele pe care compania le deruleaza, oferte si promotii, campanii.

„Traim intr-o era in care daca nu esti online, nu existi. In mediul online se nasc si se propaga stiri cu o viteza ametitoare, tot aici oamenii isi petrec cea mai mare parte a timpului, indiferent ca citesc, se joaca sau fac cumparaturi.

Asadar, era momentul ca si noi sa urmam tendintele actuale si sa investim in on-line. Magazinul online s-a nascut din dorinta de a fi mai aproape de clientii nostri, de a spori interactiunea cu acestia, venind, in acelasi timp, in intampinarea nevoilor lor cu cele mai potrivite produse”, a declarat Ioan Dedea, Director Comercial, Millefiori Romania.

Noul site Millefiori reprezinta si un prim pas pe care compania il face in directia extinderii pe piata locala si a cresterii vanzarilor.

Despre Millefiori:

Millefiori Romania fost fondata in anul 2000 din dorinta de a oferi in Romania bijuterii si accesorii obtinute prin prelucrarea sticlei din insula Murano. De 11 ani compania se dezvolta continuu si a ajutat activ la construirea unei piete in domeniul bijuteriilor si articolelor decorative.
Compania activeaza in domeniul bijuteriilor si articolelor decorative, intr-un cuvant ofera mai mult decat produse, ofera bucurie si culoare. Fiind lucrate manual, fiecare produs se poate spune ca este un unicat si deci are o istorie proprie. O istorie care se regaseste in fiecare pata de culoare.



Citeste si