Piata de tamplarie termoizolanta ar putea scadea in acest an de la 500 milioane de euro in 2010 la 350 milioane de euro, in cel mai bun caz atingand nivelul de 400 milioane euro, a declarat Valentin Petrescu, presedintele Patronatului Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta (PPTT).
El a aratat ca piata a scazut dramatic dupa venirea crizei, iar de la nivelul de un miliard de euro din 2008 vanzarile ar putea cobori in acest an la 350-400 milioane euro, scrie Mediafax.

"Nu se va atinge nivelul de 400 milioane euro, ci se va duce la 350 milioane euro. (...) Daca se atinge 400 milioane euro, suntem buni", a spus Petrescu.

Potrivit sursei citate, in intervalul 2008-2011 numarul firmelor si al salariatilor din acest sector a scazut cu 45%, cele mai afectate fiind companiile mijlocii.

El a reamintit una din solutiile propuse de patronat pentru redresarea pietei, respectiv derularea unui program national "Fereastra Termoizolanta", nepus in practica de autoritati. Programul, care ar putea genera un rulaj de 500 milioane de euro, reprezinta un parteneriat pentru beneficiari, producatori si stat, primii urmand sa primeasca 50% din valoarea investitiei inapoi.

Din aceasta "afacere ideala", statul ar urma sa castige prin reducerea somajului reducerea evaziunii fiscale, dar si cresterea incasarilor din taxe si impozite, a mai spus Petrescu.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri