Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de omul de afaceri Daniel Guzu, a anuntat o cerere crescuta pentru produsele care pot fi utilizate si la temperaturi de sub zero grade. Compania a vandut in ultimele doua luni de patru ori mai multi adezivi de iarna comparativ cu anul trecut.

In ultimele doua luni compania a vandut o cantitate de adezivi echivalenta a necesarului pentru termoizolarea a circa 3.000 de apartamente cu o suprafata medie.

„In ultimele luni Duraziv a vandut preponderent produse de acest tip. Clientii au inteles ca pot apela si la produse care sa poata fi utilizate si in conditii aparent nefavorabile constructiilor. Adezivii de iarna pot fi aplicati si la temperaturi de pana la -5 grade Celsius”, declara George Bocai (foto), director tehnic Duraziv.

Fata de un adeziv uzual (de vara), care fie ar ingheta la temperaturi sub 0°C fie nu s-ar intari absolut deloc, adezivii de iarna se recunosc prin faptul ca, odata amestecati cu apa si aplicati pe perete, se intaresc in circa 2-3 ore, iar dupa 24 de ore deja incep sa capete aspectul de uscat. In acest caz, apa care s-ar fi evaporat in mediul exterior la temperaturi pozitive, aici este consumata chimic de catre adeziv si de catre aditivi.

Evolutia vanzarilor companiei la noua luni a fost una in trendul preconizat initial. Veniturile companiei s-au majorat cu 32,7%. Livrarile de adezivi au avut o crestere mai mare de 40%.

Duraziv si-a bugetat anul acesta un avans al afacerilor cu 30%, dupa ce initial anuntase o crestere de 25%. In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul precedent.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Teraplast a cumparat integral Depaco