Furnizorul de servicii medicale private MedLife a investit jumatate de milion de euro intr-un nou laborator de analize medicale situat in zona Cotroceni, in Bucuresti.
Noul laborator poate furniza analize de biochimie, hematologie, coagulare, imunologie, microbiologie, toxicologie, citologie, potrivit unui comunicat de presa emis de companie.

„Noua locatie din Cotroceni reprezinta o investitie strategica, care a aparut ca raspuns la nevoile tot mai mari ale pietei. Avem in continuare planuri de dezvoltare pe acest segment si tintim pozitia de lider inclusiv pe piata de laboratoare” , a declarat Nicolae Marcu, director general al MedLife.

In total, MedLife detine o retea de 8 laboratoare medicale, dintre care trei sunt in Bucuresti, iar restul - in Brasov, Sfantu Gheorghe, Cluj, Timisoara si Arad, cu 400 de puncte de colectare in toata tara.

Anul trecut, laboratoarele MedLife au realizat 4,6 milioane de analize. Cifra de afaceri a acestora s-a ridicat la 10 milioane de euro.

In 2012, numarul acestora va creste la 5 milioane de analize, capacitatea cumulata a laboratoarelor fiind de 18.000 de analize. Cifra de afaceri a acestora va avansa cu 20%, pana la 12 milioane de euro.

In prezent, MedLife are o retea formata din 9 hiperclinici, 8 laboratoare de analize medicale, 6 spitale, 3 maternitati, 28 de centre medicale generaliste, 8 centre medicale monospecializate, precum si 6 farmacii proprii (PharmaLife).


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri