3 Martie 2006

Afacerile in franciza genereaza o cifra de afaceri de un miliard de euro

Potrivit directorului companiei CHR Consulting, Razvan Blid, in iunie 2005, franciza genera o cifra de afaceri totala de 900-950 milioane euro, iar in prezent se estimeaza ca aceasta a depasit nivelul de un miliard de euro.
Prima franciza clasica intrata pe piata romaneasca a fost McDonald”s, in 1995, iar in prezent cea mai mare retea dezvoltata in acest sistem este Fornetti, care primeste zilnic cinci solicitari pentru acordarea francizei.

Daca in urma cu patru ani foarte putini francizori erau interesati de piata romaneasca, la ultimul targ international de franciza RoFrancize au fost nu mai putin de sase branduri in premiera in Romania.

De asemenea, cei prezenti sunt decisi sa-si extinda franciza anul acesta. Unul din exemple este franciza Chateau Blanc, detinuta in Romania de firma Kdou.

In luna februarie, firma Kdou, reprezentant unic in Romania al Pralibel, producatorul belgian al marcii de praline Chateau Blanc, a definitivat contractul pentru extinderea francizei in Carrefour Feeria incepand cu luna aprilie 2006.

In scurt timp, va urma lansarea unei noi francize in Constanta, magazinul fiind amplasat in complexul Tomis.

Franciza Chateau Blanc a fost lansata in 2005 si vizeaza activitatea de retail, prin comercializarea in magazine a unor marci de praline, biscuiti de lux, specialitati scotiene si alte delicatese de cea mai buna calitate.

In anul 2005, Kdou a lansat 3 magazine Chateau Blanc din care 2 sunt francize-magazine localizate in City Mall Bucuresti si Suceava- iar unul este magazin propriu.

Anul acesta master francizatul anunta lansarea a sapte noi magazine, estimandu-se o crestere a cifrei de afaceri de peste 300 la suta.

Despre Chateau Blanc

Franciza Chateau Blanc prezinta o taxa de intrare in franciza de 10.000 euro, fara TVA, platibila la 5 de zile de la semnarea contractului.



Citeste si