3 Martie 2006

Lansarea noului brand BIA va aglomera piata resurselor umane

Lansarea oficiala pe piata romaneasca a noului brand al companiei de resurse umane Business Intelligence Alliance va furniza partenerilor servicii noi la standarde bazate pe competenta Uniunii Europene, a precizat joi Marius Balasoiu, director la BIA, citat de Rompres.

"O piata de afaceri in Romania, in care serviciile de resurse umane pot fi achizitionate la cele mai inalte standarde, acompaniate de un mediu de afaceri profesionist si forta de munca instruita, sunt oportunitatile pe care mediul de afaceri romanesc le ofera in prezent investitorilor", a spus Marius Balasoiu.

Valorile prin care BIA vrea sa se redefineasca pe piata romaneasca sunt profesionalismul, competenta, dezvoltarea resurselor umane si un training profesionist.

Serviciul de consultanta BIA isi propune sa acorde intreprinzatorilor posibilitatea externalizarii serviciilor de recrutare si management al resurselor umane.

BIA a fost infiintata in 1992, fiind printre primele companii de resurse umane romanesti. Pana in prezent, peste 40.000 de candidati au beneficiat de serviciile BIA si circa 150 de companii active pe piata romaneasca au devenit parteneri pe termen lung.

Noile competente ale companiei se bazeaza pe prelucrarea prin externalizare a serviciilor care sustin managementul resurselor umane. Conducerea BIA si-a propus ca in urmatorii doi ani sa patrunda prin serviciul de consiliere in toate companiile de pe piata romaneasca.


Urmare a noii dinamici a mediului de afaceri din Romania, BIA, prima companie romaneascã de recrutare, are placerea sa anunte extinderea portofoliului sau de afaceri sub numele de Business Intelligence Alliance. Compania va oferi, in afara de domeniul sau de excelenta, recrutarea si selectia de personal, o larga gama de servicii profesionale de salarizare si administrare de personal, consultanta în resurse umane, training si dezvoltare organizationala.

“Business Intelligence Alliance isi reconfirma experienta in recrutare si adauga serviciilor sale salarizarea si administrarea de personal, instruire si consultanta sub acest brand nou, care vine sa il inlocuiasca pe cel de pana acum, pentru a oferi o imagine completa in piata asupra serviciilor de resurse umane”, spune Marius Balasoiu, directorul general BIA.


Noul slogal al firmei, Your Excellency, spune totul despre calitatea serviciilor oferite de BIA sub noua sa identitate corporativa.



Citeste si