8 Martie 2012

Mai multe magazine de bricolaj. Cine se extinde?



Numarul magazinelor de bricolaj din Romania va creste de la 115 anul trecut la 126 in acest an, potrivit unui studiu privind Europa Centrala al firmei poloneze de cercetare PMR Publications, citat de Mediafax.

Romania ramane in 2012 a treia piata de bricolaj din regiune, dupa Polonia si Cehia, in functie de numarul de magazine.

Compania care s-a extins cel mai mult in ultimii doi ani in Romania este Dedeman, aceasta reusind sa depaseasca Praktiker si sa devina lider de piata, se arata in raport.

Pentru Polonia, PMR estimeaza cresterea numarului de magazine de la 415 anul trecut la 485, in timp ce in Cehia ritmul de crestere va fi mai lent decat in Romania, fiind estimat un avans de la 126 de magazine anul trecut la 133.

Polonia, cea mai mare piata din Europa Centrala, depaseste la magazine operationale celelalte cinci state din Europa Centrala incluse in raport luate la un loc.

Retelele de magazine de bricolaj din Bulgaria si Slovacia se vor extinde, de asemenea, in acest an, ajungand la 48 si 54 de unitati, estimeaza PMR. Sectorul de bricolaj din Ungaria va inregistra insa o crestere de numai un magazin, la 71 de unitati.

Pe piata locala de bricolaj activeaza companii precum Dedeman, Praktiker, Bricostore, bauMax, Obi, Ambient, Hornbach, Mr. Bricolage si Leroy Merlin.

Credit foto: agerpress



Citeste si