Grecii de la Olympus au lansat pe piata locala si o gama de iaurturi cu fructe si se asteapta ca in urmatorii ani cota de piata a companiei sa ajunga la 10% pe acest segment.

Noile produse sunt: iaurt grecesc cu capsuni, iaurt grecesc cu coacaze si iaurt grecesc cu rodie si zmeura.

Deoarece nu s-a incheiat primul an operational, oficialii companii spun ca nu pot vorbi inca de o cota de piata, insa precizeaza ca in acest moment isi concentreaza eforturile pe extinderea retelei de distributie. Compania tinteste ca, in mai putin de 5 ani, iaurturile grecesti sa atinga 10% din piata locala.

Noile iaurturi sunt produse in fabrica pe care Olympus a deschis-o la mijlocul anului trecut in Halchiu, Brasov, in urma unei investitii Greenfield de 55 de milioane de euro.

In prezent, iaurturile grecesti cu fructe Olympus sunt distribuite in toate marile retele de hiper si supermarketuri din toata tara. Iaurtul grecesc cu fructe va fi ulterior produs si pentru export.

Cu o capacitate totala de colectare a laptelui de 40.000 de litri pe ora, noua fabrica din Brasov produce iaurt, lapte proaspat si UHT, branza, precum si smantana, toate sub brandul Oly.

Fabrica din Brasov are trei unitati principale de productie: iaurt (120 tone/zi), telemea (100 tone/zi) si lapte (PET: 16.000 de litri/ora, Tetrapack: 10.500 de litri/ora).

Grupul Olympus este prezent in Romania din 1999. In perioada 1999-2011, investitia totala a grupului Olympus in Romania s-a ridicat la 70 de milioane de euro.

Grupul de firme, detinut de o familie aflata la a treia generatie de producatori de lactate, are sediul in Trikala, Grecia, si opereaza in 34 de tari, inclusiv pe piete precum SUA, Germania si Italia. In prezent, detine cinci unitati de productie in Grecia, Bulgaria si Romania, care produc lactate si sucuri naturale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri