Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 12,4% in primele sapte luni

Producatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a avut in primele sapte luni vanzari de 72,5 milioane de lei, in crestere cu 12,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi game de produse, a anuntat luni compania.

Unul dintre vectorii care au contribuit la cresterea vanzarilor l-a constituit lansarea, in prima parte a acestui an, a unei game noi de cosmetice, cu o formula bazata pe argila naturala din Muntii Padurea Craiului si extract ecocertificat de goji, potrivit unui comunicat al Farmec.

Si pentru restul anului Farmec mizeaza pe cresterea cifrei de afaceri, bazandu-se pe vanzarile de pe piata locala si pe extinderea pe piete externe, conform Mediafax.

Anul trecut compania a avut potrivit datelor publicate de Ministerul Finantelor afaceri de aproape 111 milioane de lei si un profit de 8,3 milioane de lei, indicatori in crestere fata de anul anterior, cand Farmec a raportat afaceri de 95,9 milioane lei si un rezultat net de 5,1 milioane de lei.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri