Trendul crescator al business-ului a fost vizibil inca din primele 5 luni ale anului 2012, perioada ce a inregistrat o crestere de 55% a vanzarilor in Romania, acesta fiind cel mai mare procent de crestere dintre toate cele 55 de tari in care grupul este prezent la nivel global.
In ceea ce priveste portofoliul de produse disponibile pe piata romaneasca, pentru 2013 compania isi propune diversificarea gamei actuale de solutii prin lansarea unor noi produse.
Grupul german este prezent pe piata locala prin subsidiara VEKA Romania, dar deruleaza si vanzari directe catre parteneri.
Piata locala de tamplarie termoizolanta din PVC este estimata la circa 300 milioane euro, profilele reprezentand aproximativ o treime din aceasta valoare, diferenta fiind acoperita de sticla, feronerie si accesorii.
Printre competitorii VEKA in Romania se numara Gealan si Rehau.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: