Marcela Moss, fostul director de marketing al Mobexpert, a lansat site-ul multibrand Salterra, singurul distribuitor al Pikolin, producator european de saltele, in urma unei investitii de 150.000 euro.

Colectia Salterra reuneste trei branduri din grupul Pikolin - Pikolin, Pikolin Home si Sunlay – respectiv doua marci locale - Green Comfort si Green Blade.

Oferta include peste 300 de referinte, de la saltele, microsaltele, somiere, paturi si pana la pilote, perne sau protectii de saltea.

Pentru primul an de functionare Salterra estimeaza o cifra de afaceri de 500.000 de euro si un volum de vanzari de aproximativ 4.500 de produse, 60% fiind reprezentat de saltele si microsaltele.

Durata medie de utilizare a unei saltele este de 7-10 ani, iar a unei perne de maximum 2 ani, potrivit Marcelei Moss.

Grupul Pikolin si-a inceput activitatea in 1948, cu o fabrica destinata productiei de saltele. In prezent, compania detine 9 centre de productie in Europa si sud-estul Asiei. Cifra de afaceri a grupului a fost anul trecut 383 mil. euro.


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
5 motive pentru care caldura iti da peste cap somnul