Europrod, companie care face parte din grupul Agricola, estimeaza pentru perioada Postului Pastelui vanzari la produsele din categorie de 60 de tone, in valoare de 190.000 de euro.
Europrod estimeaza o crestere de circa 15% a vanzarilor de produse de post fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In topul vanzarilor de produse din aceasta categorie se afla Snitelul Vegetal, Falafel, Hamburger, Parjoale si Nuggets vegetale.

Europrod vinde in perioada Pastelui cu 25-30% mai multe produse din categorie decat in perioada Craciunului.

Compania si-a mentinut anul trecut cota de piata de 19% si a ramas lider pe categoria produselor semipreparate si de tip ready-meal, cu vanzari de aproape 23 de milioane lei.

In 2012, exporturile Europrod au atins 10% din cifra de afaceri, in crestere cu 60% fata de 2011, principala destinatie fiind Marea Britanie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri