Compania din industria carnii de pui, Agroli Group, a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 527,14 milioane de lei la nivel de grup, in usoara crestere fata de veniturile totale obtinute in 2011.
In 2006, dupa preluarea Avicola Crevedia si Avicola Tartasesti, Agroli Group a inceput un proces de investitii in tehnologizare a liniilor de productie si abatorizare, care insumeaza pana in prezent 75 de milioane de euro.

" Investitiile au inceput sa devina vizibile treptat si la nivelul cifrelor, astfel ca, la 2 ani dupa preluare, incasarile au crescut cu 60%. O evolutie semnificativa s-a produs insa in anul 2011, cand Agroli Group a inceput exporturile catre Europa de Vest, ceea ce s-a tradus intr-o cifra de afaceri cu 86% mai mare decat in anul precendent", se arata in comunicat.

Anul 2012 a fost dedicat optimizarii productiei.

„Dupa ce acum 2 ani am reusit sa patrundem pe piete importante din vestul Europei, in 2012 strategia noastra a fost sa optimizam productia la maximum, astfel incat sa raspundem atat cererii de pe piata din Romania cat si de pe pietele externe. In acest moment valoarea exporturilor catre Olanda, Germania si Franta reprezinta peste 60% din valoarea totala a productiei, iar in acest an ne propunem sa lansam un nou produs premium in Romania, dar si sa intram si pe alte piete”, a declarat Rami Ghaziri, CEO Agroli Group.

Dupa 7 ani de investitii si inovatie, productia de carne a inregistrat o crestere semnificativa, de la 5.700 de tone in 2005, la 35.000 de tone in 2012.

Principalele companii care activeaza pe piata carnii de pasare sunt Agricola Bacau, Avicola Calarasi si Transavia Alba-Iulia.

Sursa foto: Freedigitalphotos.net

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri