30 Aprilie 2013

Magazinul de lenjerie intima de lux La Perla tinteste afaceri in crestere



Magazinul monobrand de lenjerie intima de lux La Perla vizeaza pentru acest an o crestere a afacerilor cu 8%, comparativ cu 2012, primul an de activitate pe piata romaneasca, cand a inregistrat 280.000 de euro.

Primul magazin monobrand La Perla din Romania, situat pe Calea Victoriei din Bucuresti, are o suprafata de 68 de metri patrati si o baza de peste 400 de clienti fideli. Valoarea medie a bonului de cumparaturi este de circa 800 de euro, se arata intr-un comunicat al firmei.

"Suntem de un an pe piata si inca ne sosesc clienti noi in magazin. Unii dintre ei cunosc bine brandul, dar sunt destui si cei pe care ii consiliem noi, acum, sa-l descopere. O dovada clara ca era nevoie de un astfel de brand in Romania este bilantul anual: rezultat financiar bun intr-un context economic foarte dificil", a declarat Camelia Tomoiaga, manager La Perla Romania.

Brandul italian La Perla a intrat in Romania, in franciza, la sfarsitul lunii februarie 2012.

Potrivit companiei, La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie si articole de plaja, cu peste 220 magazine la nivel mondial, dintre care 70 de francize, si venituri de 120 de milioane de euro in 2011.



Citeste si