Grupul francez Carrefour, prezent in Romania cu trei formate de magazine - hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate, a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, cu 3% mai mari fata de valoarea din 2011.

In 2011, vanzarile retailerului s-au ridicat la 955 milioane euro, fara TVA, potrivit datelor grupului francez, citate de Mediafax.

Carrefour Romania s-a axat anul trecut in principal pe deschiderea de supermarketuri Market, respectiv a 21 de unitati noi, dar si de magazine de proximitate Express, in colaborare cu reteaua Angst, a 16 unitati. Anul trecut compania a inchis hipermarketul din Arad, ca urmare a inchiderii centrului comercial Armonia Shopping Center.

Astfel la finele anului trecut, retailerul opera 108 magazine, dintre care 24 de hipermarketuri Carrefour, 65 de supermarketuri Market si 19 magazine Express.

De la inceputul anului, Carrefour a inaugurat 7 magazine, ajungand la o retea de 115 unitati. In aprilie, compania a deschis si un hipermarket online, aflat momentan in varianta beta, de unde clientii isi pot face cumparaturile, cu livrare la domiciliu, serviciul fiind disponibil pentru Bucuresti si zona limitrofa.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Vanzarile Carrefour au crescut cu peste 6% in primul semestru