Lantul de hipermarketuri Cora a realizat in primele patru luni ale anului curent o cifra de afaceri de 8,9 mil lei (2, 06 mil. euro) din vanzarea de paini, in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada din 2012, potrivit oficialilor companiei.
Cora prelucreaza zilnic 12 tone de aluat pentru paine si comercializeaza zilnic 130 de tipuri de paine in cele zece hipermarketuri din retea.

In aceeasi perioada a anului trecut, Cora vindea zilnic 8 tone de paine, adica 23.000 de bucati in opt magazine.

“Cresterea cea mai mare a fost inregistrata in cazul baghetelor, unde vanzarile au avansat cu 25% in primele patru luni ale anului comparativ cu 2012. Trei sferturi din vanzarile de baghete vin din hipermarketurile din Bucuresti. Pretul unei baghete este usor peste 1 leu”, spune Ana Maria Florea, responsabil relatii publice Cora Romania.

Potrivit Patronatului Roman din Industria de Morarit si Panificatie (Rompan), romanii consuma astazi cu 10 kilograme de paine mai putin pe cap de locuitor decat in urma cu 10 ani. Daca in 1989 consumul era de 130 de kilograme/cap de locuitor, in 2011 acesta a scazut la sub 100 kg/cap de locuitor.

Cora Romania are in acest moment zece magazine, dintre care patru in Bucuresti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului si Sun Plaza) si sase in provincie, la Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanta si Bacau.

Compania, detinuta de retailerul belgian Louis Delhaize Group, va inaugural anul acesta doua magazine in Constanta si Ploiesti si are in plan pentru anul viitor deschiderea a doua noi hipermarketuri, in Brasov si Slobozia. Obiectivul companiei este ca pe termen mediu si lung sa inaugureze circa 15-20 de magazine, adaptandu-le dupa potentialul clientilor din zona respectiva.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri