Prioripost, cel mai cunoscut serviciu de curierat express al Postei Romane, devine brand de operare al CNPR pe piata serviciilor de curierat, incepand cu luna iunie a acestui an. Lunar, Prioripost gestioneaza un volum de ordinul sutelor de mii de expedieri, deservind mii de clienti - persoane fizice si companii.

Prioripost, marca inregistrata a CNPR, face parte din portofoliul actual de servicii al Sucursalei de Servicii Express din cadrul Companiei Nationale Posta Romana, alaturi de Ultrapost, Express Mail Service si Skypak.

Transformarea Prioripost in brand de operare presupune un proces complex. Printre schimbarile efectuate in acest proces de transformare, Prioripost pregateste lansarea in acesta vara de noi servicii atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru persoanele juridice.

Infrastructura operationala si organigrama Prioripost vor fi adaptate pentru a face posibila indeplinirea noilor servicii. De asemenea, Prioripost are in vedere lansarea in aceasta luna a unui website propriu.

”Transformarea Prioripost este doar primul pas dintr-o serie de schimbari importante pe care intentionam sa le ducem la bun sfarsit in cadrul Sucursalei de Servicii Express din Posta Romana”, a declarat Octavian Badescu, director al sucursalei de servicii Expressa CNPR.

Strategia de transformare a Prioripost in brand de operare si introducerea de noi servicii vizeaza, pe de o parte, valorificarea intr-o mai mare masura a unui atu greu replicabil in piata: infrastructra postala. Pe de alta parte, reliefeaza potentialul de crestere pe care il prezinta piata „CEP” (Courier, Express & Parcels) - piata de curierat rapid domestic si international.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri