Aproape 30% din volumul de vanzari al producatorului de salate Eisberg este reprezentat de produsele marca proprie dezvoltate pentru Carrefour si Mega Image.

Marcile private realizate pentru retailerul Mega Image genereaza cele mai mari volume, potrivit companiei.

“Ambalarea de produse sub marca proprie a retailerilor prezinta o serie de avantaje. Doua dintre cele mai importante sunt garantia serviciului complet la raft si faptul ca devenim accesibili unei categorii mai largi de consumatori”, sustine Lucian Trofin, director general Eisberg Romania.

Pentru cei doi retaileri cu care colaboreaza, compania Eisberg dezvolta si produse in exclusivitate. De exemplu, pentru Mega Image mixul Amarone, iar pentru Carrefour Baby Batavia.

Eisberg este prezenta pe piata salatelor de tip convenience din Romania. In primul semestru din acest an compania a afisat o crestere de 8% a cifrei de afaceri, pana la circa 2 mil. euro. Anul trecut producatorul a raportat venituri de 3,5 mil. euro.

Piata convenience este estimata la 300.000 de consumatori. Dintre acestia, mai mult de 50% sunt concentrati in Bucuresti, capitala fiind urmata de Moldova si Banat.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri