Compania Sanofi Romania urmareste sa isi consolideze pozitia pe piata pe segmentul de analgezice si antiinflamatoare OTC forme solide prin lansarea Antinevralgic Forte. Compania asteapta vanzari de 400.000 de unitati din noul produs.


Sanofi vizeaza vanzarea de peste 400.000 de unitati din noul produs. Per ansamblu, compania doreste cresterea cu 3 puncte procentuale a cotei de piata la 20%.


“Lansarea Antinevralgic Forte este importanta atat din perspectiva consolidarii, cat si a modernizarii brandului Antinevralgic. Vorbim despre una dintre marcile cu cea mai mare notorietate de pe piata romaneasca, asociata de consumatori cu valori precum autenticitate, traditie, eficienta si accesibilitate”, a declarat Iulia Rosian, director CHC Sanofi Romania.


Antinevralgic Forte este disponibil in farmaciile din Romania, in cutii de 20 de comprimate. Noul produs beneficiaza si de o campanie de promovare in mediul TV, dar si direct in farmacii prin merchandising si materiale la punctele de vanzare.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri