Romanii prefera sa lucreze pana tarziu, acestia fiind la birou la ora 6-7, in conditiile in care ajung la birou in jur de ora 9 dimineata, a declarat pentru wall-street.ro, Dieter Schulz, directorul general Danone Romania, cel mai important jucator de pe piata locala a lactatelor.

Cel mai bun sfat de business pe care l-a primit seful Danone de-a lungul carierei sale a fost sa exceleze in pozitia in care se afla intr-un anumit moment.

“Nu toata lumea trebuie sa devina director general, dar in orice faci trebuie sa fii cel mai bun. Am aceleasi asteptari de la angajatii mei. Managerii romani sunt deschisi spre schimbare si incearca sa faca lucrurile bine, le place sa celebreze succesul. Sunt foarte muncitori”, afirma Dieter Schulz.

Un alt aspect sesizat de managerul Danone este legat de faptul ca romanii prefera sa lucreze pana tarziu.

“Sunt zile cand ma plimb prin birouri si la ora 6-7 seara majoritatea angajatilor sunt la munca”, mai spune Schulz.

In opinia sa, echilibrul viata personala – profesie este deosebit de important, insa din ce in ce mai greu de atins pe masura ce inaintezi pe scara ierarhica.

“Uneori ajungi sa lucrezi si in weekend. Nu poti fi acasa in fiecare zi la ora 18.00 insa poti profita la maxim de clipele in care stai cu familia. De exemplu, in timpul saptamanii sunt foarte concentrat pe aspectele ce tin de munca, iar la final de saptamana profit de timp pentru a iesi in oras cu familia, pentru a merge la un film sau pentru a juca tenis cu copiii mei”, povesteste seful Danone Romania.

Afla mai multe despre seful Danone Romania din textul: La cantina cu seful Danone: Ma vad ca un antreprenor care are in spate un gigant cu multe miliarde de euro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri