In Romania din 2005 si de peste 35 de ani la nivel global, Teleperformance este una dintre primele companii de CRM din Romania care isi aduce contributia la dezvoltarea acestei industrii prin servicii complete si parteneriate de lunga durata dezvoltate cu importanti jucatori din domeniul bancar, IT, telecomunicatii, asigurari, utilitati publice, auto, farmaceutic, media precum si diverse alte mari companii private.
Parte a grupului Teleperformance, lider mondial in furnizarea serviciilor de CRM, Teleperformance Romania este intemeiata pe valorile sale: Integritate, Profesionalism, Angajament, Respect si Inovatie, aducand un aport considerabil dezvoltarii unei experiente interculturale la nivelul intregului grup; mai ales in contextul in care atragerea si pastrarea celor mai valoroase talente multiculturale fac parte din noua strategie de imersiune culturala a Teleperformance.
In perioada 2013-2014, Teleperformance Romania are ca obiectiv sa investeasca in oameni, sa pastreze calitatea ridicata a serviciilor oferite si sa o imbunatateasca prin tehnologii avansate si solutii inteligente. Pentru a atinge aceste obiective pe langa crearea unui mediu de lucru placut si politici motivationale pentru angajati sai, compania va mari numarul de statii de lucru cu 40% urmand ca pana la sfarsitul perioadei sa-si dubleze si numarul de angajati.