CFR Calatori a avut in primul semestru pierderi de 139 milioane lei (31,6 milioane euro), in scadere fata de rezultatul negativ de 200 milioane lei raportat la jumatatea anului trecut, a anuntat compania.
Evolutia a fost determinata printre altele de reducerea unor linii neprofitabile sau cu slaba productivitate, scaderea consumului de motorina si diminuarea cheltuielilor cu personalul prin scaderea numarului de angajati, de la 14.028 in 2012 la 13.891, fara concedieri colective, arata compania, intr-un comunicat, scrie Mediafax.

De asemenea, pozitia financiara a companiei in relatia cu tertii s-a imbunatatit prin reducerea liniilor de credit cu 30,5 milioane lei fata de inceputul anului.

CFR Calatori are ca obiectiv prioritar continuarea reducerii pierderilor si urmareste, totodata, implementarea unei strategii pentru atragerea de fonduri europene, o premiera pentru companie.

"Situatia financiara a companiei este afectata de pierderile si datoriile acumulate istoric, a dependentei de subventia insuficienta precum si de plata cu intarziere de catre actionarul unic a facilitatilor acordate diverselor categorii sociale", mentioneaza CFR Calatori in comunicat.

Compania mai arata ca a lansat un program de adaptare a tarifelor la nevoile de transport in functie de sezon, naveta, zone turistice sau de interes local, si ca va continua acest program in a doua jumatate a anului, urmarind simplificarea ofertelor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri