Albalact, al treilea mare producator de lactate din Romania, a intrat pe segmentul ready meal cu brandul Raraul mamaliguta cu branza de vaci si smantana.

“De la lansarea pe piata a branzei Fagaras si Moldovita in urma cu mai bine de un an, Raraul a avut o evolutie constant-ascendenta, ajungand in topul primilor trei producatori de branza proaspata de vaci”, declara Elena Solianic, brand manager Albalact pentru Raraul.

Pentru dezvoltarea portofoliului Raraul, Albalact a dublat capacitatea de productie a fabricii Raraul din Campulung Moldovenesc.

Campania de comunicare a fost realizata de agentia Graffiti BBDO.

Din echipa de creatie fac parte: Cristina Miclea, director marketing si Elena Solianic, brand manager Raraul – din partea Albalact; din partea Graffiti BBDO: Alex Strimbeanu – creative director, Cristian Scurtu – senior copywriter, Alexandru Malaescu – senior art director, Viorel Samoila – graphic designer, Dan Sendroiu – strategy director, Roxana Hrimiuc – group account director, Oana Preda – account manager, Liviu Isop - AV producer.

Citeste si:
Afacerile Albalact au urcat cu 25%. Profitul, dublu fata de anul...
Afacerile Albalact au urcat...

Albalact produce peste 100 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul. Albalact detine si pachetul majoritar de actiuni (99,01%) al societatii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.

In prima jumatate a acestui an, Albalact a raportat o cifra de afaceri de 204,5 mil. lei, in crestere cu 23% fata de aceeasi perioada. Compania a obtinut un profit de 4,4 mil. lei in primul semestru, in crestere cu 24% fata de primul semestru 2012.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si