Clientii romani ai companiei de vanzari directe Amway aloca intre 40 si 500 de dolari pe an pentru achizitia de produse cosmetice premium, segment care isi va mentine trendul de crestere si in urmatorii ani, declara Ioana Enache, directorul general al companiei.

Amway este prezenta pe piata locala a produselor cosmetice premium cu gama Artistry, care reprezinta 22% din vanzarile companiei. Potrivit datelor Amway, Artistry se situeaza in primele cinci cele mai vandute marci premium de ingrijire a tenului la nivel mondial.

Pentru acest an, Ioana Enache estimeaza o crestere de 3-5% pentru segmentul premium fata de 2012, pe baza noilor lansari. Recent, compania a extins gama Artistry prin lansarea Artistry Youth Xtend, ce contine o serie de produse pentru ingrijirea tenului care intarzie semnele procesului de imbatranire.

“Pentru urmatorii 5 ani se previzioneaza un trend ascendent pentru segmentul de produse cosmetice premium. Femeile din tara noastra acorda un interes special ingrijirii personale si imaginii lor”, spune Ioana Enache.

Directorul general al Amway preconizeaza un avans de pana in 5% a cifrei de afaceri. Anul trecut Amway Romania a raportat afaceri de 78 mil. lei (17,5 mil. euro).

Incepand cu anul viitor biroul din Romania al companiei va gestiona si activitatea Amway in Bulgaria, piata nou intrata in portofoliu.

Amway Romania, parte a companiei americane Amway, si-a inceput activitatea in 1997 si are un portofoliu de peste 450 de produse. Compania are pe plan local peste 40.000 de reprezentanti.

Cei mai importanti jucatori pe segmentul vanzarilor directe sunt Avon Romania, Cosmetics Oriflame si Zepter.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri