7 Noiembrie 2013

Vincon intra pe segmentul vinurilor super premium cu un nou brand. O sticla costa 46 de lei



Vincon Romania, unul dintre cei mai mari producatori locali de vin, distilat de vin si bauturi spirtoase din Romania, a lansat Egregio, o noua gama de vinuri super premium pe segmentul retail.

Egregio a inceput sa fie distribuit la nivel national de la mijlocul lunii septembrie. Pana in prezent au fost distribuite circa 15.000 de sticle de vin.

Gama pentru segmentul super premium retail este completata de Oenoteca, Vinoteca, Comoara Pivnitei si Casa Vrancea. De asemenea, compania este prezenta si pe segmentul super premium HoReCa cu gama Ambrosio si Rosé Verité.

Vincon Romania estimeaza ca va incheia 2013 cu o cifra de afaceri mai mica decat tendinta de comprimare a pietei, in contextul scaderii industriei vinului cu apoximativ 18%, comparativ cu 2012.

In 2013 vanzarile Vincon Romania din marile lanturi de magazine au reprezentat aproximativ 36%, iar comertul traditional a contribuit cu aproximativ 64% la realizarea cifrei de afaceri a companiei.

Printre cei mai importanti jucatori din piata vinului, estimata la 400 mil. euro, se numara Murfatlar, Cotnari, Jidvei si Cramele Recas.

Romania se mentine in topul celor mai mari zece consumatori de vin la nivel mondial, cu un consum de 22-24 litri per capita, care se afla insa la jumatate fata de statele dezvoltate, cu o medie de 50 de litri pe cap de locuitor.

Patrimoniul viticol reprezinta 2,4% din suprafata arabila a Romaniei, ceea ce ne plaseaza pe locul sase in Europa dupa suprafata viticola si pe locul sapte la productia de struguri si vin. Productia de vin a fost anul trecut de 3,31 mil. hectolitri. 2009 a fost anul de varf, cu o productie de 5,36 mil. hectolitri.



Citeste si