Francezii de la Leroy Merlin, prezenti pe piata locala din anul 2011 cand au inaugurat primul magazin de bricolaj in Capitala, se asteapta la o crestere de 20% a vanzarilor pe piata, la un business de circa 26 de milioane de euro, dupa ce la nivelul anului trecut compania a raportat vanzari de 21 de milioane de euro.

Reprezentantii Leroy Merlin spun ca traficul clientilor cumparatori din magazinul situat in Capitala a crescut cu 30% in ultimulan, iar pentru finalul lui 2013 estimeaza venituri de 26 de milioane de euro, in crestere cu cel putin 20% fata de rezultatele obtinute anul trecut.
“Sunt foarte multi clienti din zone limitrofe care vin in magazinul nostru, iar in ultimul an am observat o crestere a volumului clientilor cu 30%. Pentru acest an mizam pe o evolutie de 20% a afacerilor”, a declarat Cristian Petrescu, directorul de dezvoltare Leroy Merlin Romania, intr-un interviu acordat wall-street.ro.
Cititi joi, 7 noiembrie, intr-un interviu exclusiv acordat wall-street.ro, care sunt planurile Leroy Merlin pe piata, cate noi magazine si-au propus francezii sa deschida si ce asteptari au de la piata de bricolaj.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Dacia a vandut 400.000 de unitatii la nivel mondial