Retailerul suedez de fashion H&M va inaugura pe 1 decembrie al 10-lea magazin din Bucuresti, reteaua ajungand la 29 de locatii la nivel national, anunta compania.

Magazinul va fi inaugurat in cadrul Iris Titan Shopping Center si va avea o suprafata de vanzare de peste 1.500 de mp. Noul magazin va cuprinde pe langa colectiile pentru femei, barbate, adolescenti, copii si colectia H&M Mama, care se adreseaza viitoarelor mamici.

“Suntem bucurosi ca in mai putin de trei ani de la intrarea H&M pe piata din Romania, inauguram deja cel de-al zecelea nostru magazin din Bucuresti si al 29-lea la nivel national”, declara Ralf Wein, country manager H&M Romania.

H&M va incheia anul acesta cu un numar de 30 de magazine si 700 de angajati, cu 100 mai multi fata de 2012.

Compania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 71,4 mil. euro, aproape dublu fata de 2011, dupa ce a deschis opt magazine.

Citeste si:
Documentarul de 10: Eforturile unei romance intr-o premiera
Documentar(ul) de "10 ZECE":...

H&M Hennes & Mauritz a fost fondata in Suedia in 1947. Pe langa H&M, grupul include marcile COS, Monki, Weekday si Cheap Monday, & Other Stories, precum si H&M Home.

Grupul H&M are peste 3.000 de magazine in 52 de piete, inclusiv pietele de franciza. La nivel mondial, vanzarile H&M au crescut cu 4,2% in primele noua luni ale anului fiscal, de la 88,3 miliarde coroane la 92 miliarde coroane (10,6 miliarde euro). Numarul de angajati a ajuns la 104.000.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri