Roxana Tisaianu a preluat din decembrie functia de director comercial al Danone Romania, respectiv de director de dezvoltare Moldova si Tarile Adriatice.

Roxana Tisaianu va raporta catre Dieter Schulz, director general Danone Europa de Sud Est.

“Ma bucur sa revin in Romania dupa o experienta internationala care mi-a oferit o perspectiva proaspata asupra practicilor din peste 10 tari si din grupul Danone, pentru a raspunde cat mai bine nevoilor unei piete dinamice de lactate, marcata de o schimbare accelerata”, a declarat Roxana Tisaianu.

Adrian Pascu, care a ocupat pana in prezent pozitia de director comercial Romania si director de dezvoltare Moldova si Tarile Adriatice, preia pozitia de director vanzari pentru divizia Moscova din Rusia, tot in cadrul grupului Danone.

Roxana Tisaianu este licentiata a Facultatii de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica din Academia de Studii Economice Bucuresti. Cu o experienta profesionala de peste 15 ani, ea a coordonat anterior departamentul de trade marketing in Danone Romania, precum si echipele de vanzari pe zona de proximitate si clienti majori, la nivel national.

Citeste si:
TAROM are un nou director general
TAROM are un nou director...

Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de 506 mil. lei. Compania are in portofoliu peste 80 de referinte de produs, produse in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte colectat de la fermierii romani.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri