Romanii cumpara jucarii, in medie, de trei pana la cinci ori pe an, iar cosul mediu la o singura comanda are o valoare de circa 100 de lei, a declarat Mihai Patrascu, CEO al magazinului online Toyz.ro.

Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketing, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro.

“O valoare cu mult sub cea inregistrata la nivel european. Vanzarile de jucarii au in Romania un potential de crestere foarte mare. La noi, vanzarile sunt foarte slabe in comparatie cu tarile din vestul Europei. Spre exemplu, la nivelul intregii Europe, piata jucariilor este, potrivit producatorilor, de aproximativ 16 miliarde de euro. Aceasta stare de fapt este data, in principal, si de faptul ca romanii cumpara jucarii ieftine si, de regula, de slaba calitate”, a declarat Mihai Patrascu, CEO Toyz.ro.

Retailerul a avut anul trecut o cifra de afaceri de 500.000 de euro si are in portofoliu aproximativ 11.000 de produse active. Magazinul online a fost achizitionat in 2013 de grupul Evolution, din care mai fac parte Evomag.ro si Watchshop.ro. Afacerile grupului Evolution au fost anul trecut la 17 milioane de euro.

Retail jobs

Pentru acest an, Patrascu si-a propus 2014 extinderea semnificativa a ofertei si cresterea vanzarilor peste ritmul pietei.

Piata de jucarii va creste anul acesta cu 20% la 120 mil. euro

Vanzarile de jucarii vor ajunge anul acesta la circa 120 de milioane de euro, mai mult cu 20% fara de 2013 ca urmare a promovarii tot mai puternice a companiilor din domeniu, in special a celor prezente pe internet.

“Piata jucariilor din Romania este la cheremul copiilor. In prezent se vand foarte bine produsele care se pot conecta la gadgeturi, cum sunt, spre exemplu, elicopterele care pot fi controlate cu tableta sau cu telefonul mobil, sau produsele, figurinele, care au corespondent intr-un joc online. Cat priveste sezonalitatea acestui business, iarna se vand mai bine jucariile pentru interior, dar si saniile, schiurile sau patinele, iar primavara si vara, jucariile destinate activitatilor in aer liber: premergatoare, biciclete, triciclete, masinute cu pedale, role si asa mai departe”, a mai spus Mihai Patrascu.

Citeste si:
PepsiCo Europe vrea să elimine plasticul din ambalaje până în 2030
PepsiCo Europe vrea să...

El a adaugat ca anul acesta va fi o segmentare tot mai clara a clientilor intre produsele traditionale si cele de ultima generatie, high-tech. Sursa foto: http://www.toyz.ro/jocuri-si-puzzle-uri/bigjigs/invatam-sa-scriem-literele/

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri